Administratieve Organisatie en HR – 24 tot 32 uur

Administratieve Organisatie en HR – 24 tot 32 uur

Vacature: Administratieve Organisatie en HR – 24 tot 32 uur

Op zoek naar een leuke, flexibele en uitdagende administratieve baan in de kinderopvang? Dan is Koningskind Kinderopvang in Apeldoorn wellicht de plek die je zoekt! Wij zijn namelijk op zoek naar een nieuwe collega.
Koningskind kinderopvang bestaat uit verschillende kinderdagverblijven, peuterochtendgroepen en buitenschoolse opvang locaties verspreid in Apeldoorn, Druten en Zoetermeer.

Rolsamenvatting:

Binnen gestelde kaders ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van operationele werkzaamheden op het gebied van administratieve organisatie en personeelszaken.

Naast de zorg voor de uitvoering van (voorbereidende) operationele werkzaamheden, kan jij bijdragen aan het optimaliseren van de verschillende locaties door processen te monitoren, tijdig benodigde informatie te verstrekken c.q. op te vragen en verbetervoorstellen te doen ten aanzien van de administratieve organisatie en personeelszaken. Jij ondersteunt de directeur op het gebied van administratieve organisatie, personeelszaken en functioneert samen met de directeur als eerste  aanspreekpunt  voor medewerkers.

Je leidt en draagt bij aan het  volledige administratieve en logistieke proces en de (door)ontwikkeling van de organisatie.  Met  de expertise en advies over wet-  en regelgeving, HR,  ontwikkel jij het beleid en maakt  een  doorvertaling  naar  optimale  (registratie)processen en  werkbare instructies.  Het  doel is  om  het gehele proces van administratieve en HR-ondersteuning van inkoop tot facturatie vlekkeloos te laten verlopen .

Personeelszaken/HR:

Jij bent verantwoordelijk voor een juiste en correctie uitvoering van voorbereidende en ondersteunende werkzaamheden op het gebied van personeelszaken, waaronder :

  • Verloning
  • Loonkostenplannen
  • Aanlevering loonaangiftes, pensioenaangiftes en PAWW aangifte
  • Aanlevering kind gegevens bij de Belastingdienst
  • Personeelsdossiers digitaliseren
  • Verzuimregistratie en melding inclusief
  • Wet van Poortwachter
  • Werving en selectie
  • In- door – en uitstroom van personeel
  • Scholing van personeel
  • Wet – en regelgeving

Administratieve organisatie

Jij bent verantwoordelijk voor een juiste en correctie uitvoering van voorbereidende en ondersteunende werkzaamheden op het gebied van administratieve organisatie , waaronder:

  • Juist verwerken van gegevens in geautomatiseerde systemen
  • Ontwikkeling systemen
  • Ontwikkeling beleid en het maken van werkbare instructies
  • Rapportages
  • Facturatie proces van inkoop naar facturatie
  • Projectmanagement
  • Inrichten en procesmatig verbeteren en optimaliseren van verschillende systemen en registratie – en declaratieprocessen .
  • Signaleren, monitoren en adviseren

Jouw profiel:

  • HBO werk – en denkniveau
  • 2-5 jaar ervaring
  • Analytisch
  • Zelfstandig
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Probleemoplossend vermogen
  • Stressbestendig en handelend vanuit vogelvlucht
  • Aan sluiten op lateraal denken van teamleden
  • Lef

Wij bieden:

  • Een uitdagende baan
  • Voor minimaal 24-32 uur per week
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen
  • Een gezellige, open en flexibele sfeer binnen het team
  • Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën
  • Salaris conform de CAO kinderopvang

Kom je ons team versterken? Je motivatiebrief en CV kunnen gericht worden aan Danielle de Goederen 

 

 

DutchEnglishFrenchGermanPolishTurkish